تصویر شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

شرایط و قوانین ایران کرک

1: تنها سفارش کرک نرم افزار خارجی پذیرفته می شود.

2: به هیچ عنوان سفارش کرک نرم افزار ایرانی، پروژه های دانشجویی، ابزارهای مخرب پذیرفته نمی شود.

3: مراحل نصب و راه اندازی و محدودیت های نرم افزار باید توسط مشتری در فرم ثبت سفارش ذکر شود.

4: هزینه سفارش کرک بر اساس نوع قفل نرم افزار، زمانبری و نوع سفارش (تک کاربره یا نامحدود) محاسبه و قیمت قطعی اعلام میگردد.

5: هزینه تولید نرم افزار، قفل و قفل گذاری (DRM, CodeProtection,…) مجزا محاسبه میگردد.

6: هزینه آنالیز بدافزار و ارائه راه حل بر اساس نوع مشکلات پدید آمده محاسبه میگردد.

7: تمامی سفارشات دارای مهلت تست 30 روزه و ضمانت بازگشت وجه میباشند.

1: مشتری گرامی برای ثبت سفارش کرک میبایست، نام و ایمیل و شماره تماس، اطلاعات کامل نرم افزار از جمله نام و نسخه و لینک دانلود نرم افزار را همراه با توضیحات در خصوص محدودیت ها را از طریق فرم ثبت سفارش یا تلگرام و ایمیل برای ایران کرک ارسال کند. در صورت مخدوش بودن اطلاعات ارسال شده سفارش بررسی نخواهد شد.

2: در صورتی که ثبت سفارش از طریق وبسایت انجام شده است، میبایست جهت تائید سفارش و ایجاد تعاملات لازم با شماره تماس یا تلگرام ایران کرک در ارتباط باشید.

3: پس از تایید سفارش، ظرف مدت 1 الی 3 روز کاری برآورد هزینه بر اساس نوع قفل نرم افزار، زمانبری و نوع سفارش (تک کاربره یا نامحدود) به مشتری گرامی اعلام خواهد شد.

4: اعتبار پیش فاکتور و شرایط اعلام شده 5 روز میباشد.

5: مشتری گرامی بایستی نرم افزار و یا دانگل (قفل سخت افزاری) را بصورت کامل در اختیار ایران کرک قرار دهد، در برخی از مدل دانگلها امکان بررسی تحت شبکه وجود دارد و در صورت امکان به شما اعلام میگردد.

6: مشتری گرامی با آگاهی از ریسک داشتن شبیه سازی دانگل اقدام به سفارش میکند و تمامی ریسک های ناشی از روند شبیه سازی قفل سخت افزاری بر عهده مشتری میباشد و ایران کرک مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. لازم به ذکر است انواع قفل سخت افزاری وجود دارد، در برخی از مدلهای جدید روند شبیه سازی تا حدی ریسک وجود دارد و در مدل های قدیمی تر ریسک نزدیک به صفر میباشد.

7: پس از توافق با شرایط و هزینه اعلام شده، ایران کرک در ابتدای کار 25 درصد ارزش سفارش را بعنوان بیعانه اخذ خواهد کرد.

8: پس از انجام سفارش، ایران کرک شرایطی را جهت تست نرم افزار کرک شده پیش از پرداخت باقیمانده هزینه فراهم خواهد کرد، همچنین بر اساس وضعیت نرم افزار این شرایط در قالب نسخه کرک شده زماندار یا ریموت دسکتاپ به مشتری گرامی ارائه خواهد شد.

9: مشتری گرامی پس از آماده شدن سفارش، میبایست حداکثر ظرف مدت 10 روز اقدام به تسویه حساب با ایران کرک نموده و سفارش خود را دریافت کند.

10: در صورت اجتناب کردن مشتری گرامی از تسویه حساب و دریافت سفارش پس از مدت تعیین شده، حق ابطال سفارش برای ایران کرک محفوظ است و مبلغ بیعانه عودت داده نخواهد شد.

11: در صورتی که مشتری گرامی پس از پرداخت بیعانه و شروع کار توسط ایران کرک، اقدام به کنسل کردن سفارش نماید هیچگونه مبلغی عودت داده نخواهد شد.

12: در صورتی که ایران کرک بهردلیل اقدام به کنسل کردن سفارش کند، مبلغ بیعانه حداکثر تا 72 ساعت کاری بصورت کامل و تنها به نام همان شخص واریز خواهد شد.

13: در صورت فسخ قرار داد و کنسل شدن سفارش، ایران کرک حق فروش نرم افزار کرک شده را دارد و با صلاحدید خود آنرا بروی وبسایت قرار خواهد داد.

14: پس از تحویل سفارش مهلت تست 30 روزه شروع شده و مشتری گرامی موظف است در این مدت بررسی ها را انجام داده و نتیجه را به ایران کرک اعلام کند.
15: تمامی سفارشات با دقت بالا آماده میشوند و تست های گوناگون جهت اطمینان از عملکرد انجام میگیرد.

16: در صورت کامل نبودن بخشی از کرک نرم افزار، مشتری گرامی میبایست جهت رفع آن موضوع را در مدت زمان مهلت تست به اطلاع ایران کرک برساند، در صورت اعلام اینگونه موارد پس از سپری شدن مدت تعیین شده، ایران کرک هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد و تحت شرایط جدید موضوع را بررسی خواهد کرد.

17: هیچگونه کرکی برای بروز رسانی بعدی نرم افزار ارائه نخواهد شد، در صورت درخواست اینگونه موارد مجزا بررسی شده و قیمت اعلام میگردد.

18: در صورت نیاز مشتری گرامی امکان طراحی و پیاده سازی انواع قفل نرم افزاری و سخت افزاری مطابق نیاز وجود دارد و هزینه آن مجزا محاسبه میگردد.

19.0: ایران کرک محصولات کرک شده را با شرایط و قیمت متفاوت بروی سایت خود ارائه میکند:

19.1: هزینه سفارش کرک نرم افزار بصورت نامحدود و تک کاربره با یکدیگر متفاوت هستند، در صورت تهیه لایسنس تک کاربره، تنها امکان فعالسازی و استفاده به تعداد لایسنس های خریداری شده وجود خواهد داشت و در حالت نامحدود، محدودیتی در فعالسازی و استفاده نخواهد بود.

19.2: در صورت تهیه کرک نرم افزار بصورت انحصاری، ایران کرک طبق توافق پروژه انجام شده را بروی وبسایت www.irancrack.com قرار نخواهد داد.

1: مشتری گرامی برای ثبت سفارش تولید نرم افزار و ابزار میبایست، نام و ایمیل و شماره تماس، توضیحات کامل در خصوص پروژه را از طریق فرم ثبت سفارش یا تلگرام و ایمیل برای ایران کرک ارسال کند. در صورت مخدوش بودن اطلاعات ارسال شده سفارش بررسی نخواهد شد.

2: در صورتی که ثبت سفارش از طریق وبسایت انجام شده است، میبایست جهت تائید سفارش و ایجاد تعاملات لازم با شماره تماس یا تلگرام ایران کرک در ارتباط باشید.

3: پس از تایید سفارش، ظرف مدت 1 الی 3 روز کاری برآورد هزینه به مشتری گرامی اعلام خواهد شد.

4: هزینه تولید نرم افزار و ابزار بر اساس نوع و حجم پروژه برآورد شده و اعلام میگردد.

5: اعتبار پیش فاکتور و شرایط اعلام شده 5 روز میباشد.

6: پس از توافق با شرایط و هزینه اعلام شده، ایران کرک در ابتدای کار 25 درصد ارزش سفارش را بعنوان بیعانه اخذ خواهد کرد.

7: پس از انجام سفارش، ایران کرک شرایطی را جهت تست نرم افزار و ابزار تولید شده پیش از پرداخت باقیمانده هزینه فراهم خواهد کرد، این شرایط در قالب ریموت دسکتاپ به مشتری گرامی ارائه خواهد شد.

8: مشتری گرامی پس از آماده شدن سفارش، میبایست حداکثر ظرف مدت 10 روز اقدام به تسویه حساب با ایران کرک نموده و سفارش خود را دریافت کند.

9: در صورت اجتناب کردن مشتری گرامی از تسویه حساب و دریافت سفارش پس از مدت تعیین شده، حق ابطال سفارش برای ایران کرک محفوظ است و مبلغ بیعانه عودت داده نخواهد شد.

10: در صورتی که مشتری گرامی پس از پرداخت بیعانه و شروع کار توسط ایران کرک، اقدام به کنسل کردن سفارش نماید هیچگونه مبلغی عودت داده نخواهد شد.

11: در صورتی که ایران کرک بهردلیل اقدام به کنسل کردن سفارش کند، مبلغ بیعانه حداکثر تا 72 ساعت کاری بصورت کامل و تنها به نام همان شخص واریز خواهد شد.

12: پس از تحویل سفارش مهلت تست 30 روزه شروع شده و مشتری گرامی موظف است در این مدت بررسی ها را انجام داده و نتیجه را به ایران کرک اعلام کند.

13: تمامی سفارشات با دقت بالا آماده میشوند و تست های گوناگون جهت اطمینان از عملکرد انجام میگیرد.

14: در صورت وجود نقص یا باگ در نرم افزار، مشتری گرامی میبایست جهت رفع آن موضوع را در مدت زمان مهلت تست به اطلاع ایران کرک برساند، در صورت اعلام اینگونه موارد پس از سپری شدن مدت تعیین شده، ایران کرک هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد و تحت شرایط جدید موضوع را بررسی خواهد کرد.

15: در صورت نیاز مشتری گرامی امکان طراحی و پیاده سازی انواع قفل نرم افزاری و سخت افزاری مطابق نیاز وجود دارد و هزینه آن مجزا محاسبه میگردد.

1: بازگشت مبلغ بیعانه در مدت زمان بررسی یا انجام سفارش به هیچ عنوان مقدور نمیباشد.

2: پس از تکمیل فرایند بررسی سفارش و در صورت مهیا نبودن شرایط لازم برای انجام آن، نتیجه به مشتری گرامی اعلام شده و مبلغ بیعانه بطور کامل و حداکثر تا 72 ساعت کاری تنها بحساب همان شخص واریز میگردد.

3: تمامی سفارشات در ایران کرک شامل 30 روز مهلت تست میباشند، در صورت وجود نقص یا کامل نبودن سفارش طبق شرایط و مفاد قرارداد اعلام شده بین طرفین، ایران کرک موظف به رفع و تکمیل آن طی مدت زمان اعلام شده میباشد و در صورت عدم امکان رفع و یا تکمیل سفارش به هر دلیل نتیجه به مشتری گرامی اعلام شده و مبلغ سفارش بطور کامل و حداکثر تا 72 ساعت کاری تنها بحساب همان شخص واریز میگردد.

4: در برخی از نسخه های نرم افزار باگ بصورت ذاتی وجود دارد و لزوما ارتباطی به کرک نداشته و در نسخه اوریجینال هم بروز میکنند، ایران کرک هیچگونه مسئولیتی در قبال رفع اینگونه باگ ها ندارد.

5: در صورت اعلام نقص، باگ، یا هر نوع مشکل پس از سپری شدن مهلت تست 30 روزه، بازگشت وجه تحت هیچ شرایطی مقدور نمیباشد و در صورت امکان ایران کرک تحت شرایط جدید موضوع را بررسی و نتیجه را به مشتری گرامی اعلام می نماید.

ایران کرک برای اولین بار شرایط جدیدی را در قالب همکاری در فروش فراهم آورده است تا مخاطبین گرامی با سهولت بیشتر به کرک انواع نرم افزارها دسترسی پیدا کنند و همچنین در کنار آن مشغول به درامدزایی شوند.

شرایط و قوانین همکاری در فروش به شرح زیر میباشد:

1: مشتری گرامی برای ثبت سفارش کرک بایستی از طریق فرم ثبت سفارش یا دیگر راه های ارتباطی، نام و ایمیل و شماره تماس، اطلاعات کامل نرم افزار از جمله نام و نسخه و لینک دانلود معتبر همراه با توضیحات در خصوص محدودیت ها را ارسال کند. در صورت مخدوش بودن اطلاعات ارسال شده سفارش بررسی نخواهد شد.

2: پس از ثبت سفارش، ظرف مدت 24 الی 48 ساعت کاری برای تایید سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد، همچنین در صورتی که پس از این مدت با شما تماس حاصل نشد میتوانید از طریق شماره تلفن، ایمیل یا تلگرام ایران کرک با ما در تماس باشید.

3: پس از تایید سفارش، ظرف مدت 1 الی 3 روز کاری برآورد هزینه بر اساس “شرایط همکاری در فروش” به مشتری گرامی اعلام خواهد شد.

4: پس از توافق با شرایط و هزینه اعلام شده، ایران کرک در ابتدای کار 25 درصد ارزش سفارش را بعنوان بیعانه اخذ خواهد کرد.

4: پس از انجام سفارش، ایران کرک شرایطی را جهت تست نرم افزار کرک شده پیش از پرداخت باقیمانده هزینه فراهم خواهد کرد، همچنین بر اساس وضعیت نرم افزار این شرایط در قالب نسخه کرک شده زماندار یا ریموت دسکتاپ به مشتری گرامی ارائه خواهد شد.

5: پس از تایید صحت و درستی کار، مشتری گرامی بر اساس برآوردهای انجام شده توسط ایران کرک 50 الی 60 درصد هزینه کلی سفارش را پرداخت خواهد کرد.

6: مشتری گرامی یک نسخه از نرم افزار کرک شده را بصورت قفل گذاری شده از ایران کرک دریافت خواهد کرد.

7: پس از مشورت با شما، ایران کرک تعرفه نسخه تک کاربره را اعلام خواهد کرد.

8: بر اساس تعرفه های اعلام شده، به ازای هر مشتری جدید آورده شده توسط شما 40% سهم مشارکت در فروش شما خواهد بود.

9: در صورتی که نرم افزار معرفی شده برای اولین بار در ایران کرک ارائه شده باشد، مشارکت در فروش بصورت انحصاری و برای مدت 12 ماه با شما ادامه پیدا خواهد کرد و امکان تمدید این مدت وجود خواهد داشت.

1: ایران کرک تنها با دامنه www.irancrack.com فعالیت میکند و وبسایت دیگری ندارد.

2: مشتری گرامی با ارسال درخواست کرک نرم افزار، تمامی مسئولیت های ناشی از شکسته شدن قفل نرم افزار، شرایط حفظ و نگهداری و عدم تکثیر آن را به عهده میگیرد و ایران کرک هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

3: تمامی نرم افزارهای کرک شده در ایران کرک دارای قفل نرم افزاری یا سخت افزاری میباشند.

4: سازمان ها، شرکت ها و افراد ملزم به حفظ و رعایت شرایط استفاده از نسخه نامحدود کرک نرم افزار هستند.

جهت ثبت درخواست کرک نرم افزار و دیگر سفارشات خود اینجا کلیک کنید.