سفارش کرک نرم افزار | درخواست کرک نرم افزار

سفارش کرک نرم افزار | درخواست کرک نرم افزار

کرک نرم افزار چیست ؟

کرک نرم افزار (به انگلیسی: Software Cracking) به فرایند تغییر دادن نرم افزار به منظور شکستن قفل نرم افزار یا حذف کردن لایه‌های حفاظتی یا بخشی از ویژگی های آن گفته می‌شود. به طور کلی کرک نرم افزار شرایطی را بوجود میاورد تا لایه‌های حفاظتی یک نرم افزار حذف شوند و تمامی قابلیت های نرم افزار بدون محدودیت در دسترس قرار گیرند.

 

گسترش نفوذ و استفاده از نرم افزارها در زندگی روزمره افراد و کسب و کارها، باعث شده تا ضرورت این ابزارها بیش از همیشه حس شود، با این حال تهیه برخی از نرم افزارهای تخصصی گران قیمت که موجب افزایش بهره وری و کیفیت کسب و کارها میشود برای همه افراد امکان پذیر نیست. به همین دلیل سفارش کرک نرم افزار راه حل مقرون به صرفه و مناسبی است.

 

با سفارش کرک نرم افزار میتوانید اطمینان حاصل کنید تمامی لایه‌های حفاظتی قفل نرم افزار حذف شده و کرک بی عیب و نقص، همراه با پشتیبانی مجموعه ایران کرک را دریافت خواهید کرد.

اگر به دنبال کرک یک نرم افزار تخصصی یا خاص هستید می توانید از طریق راه های ارتباطی ما، درخواست کرک نرم افزار مورد نظرتان را ثبت کنید.

متخصصین ما در ایران کرک خدمات سفارش کرک نرم افزار را با مناسبترین قیمت، بالاترین کیفیت و در سریعترین زمان آماده تحویل به شما خواهند کرد.

 

با ما همراه باشید تا بیشتر درباره مفاهیم کرک نرم افزار، نحوی ثبت درخواست کرک نرم افزار و همچنین شرایط سفارش کرک نرم افزار در وبسایت ایران کرک برای شما عزیزان توضیح دهیم.

تعریف محدودیت‌ نرم افزار

انواع محدودیت‌ها و روش‌ها برای جلوگیری از تکثیر غیر قانونی نرم افزار وجود دارد، در اینجا سعی میکنیم تا رایج ترین آنها را بصورت اجمالی مورد بررسی قرار دهیم.

 

انواع نسخه های نرم افزار:

نسخه نمایشی: برخی از تولید کنندگان نرم افزار برای کرک نشدن محصول خود تا پیش از خرید، اقدام به ارائه نسخه نمایشی یا Demo Version میکنند، با توجه به ویژگی‌های این نسخه اغلب قابلیت‌ها مثل ذخیره فایل یا خروجی فایل حذف شدند و تنها امکان تست آن نرم افزار وجود دارد، این نسخه قابل کرک کردن نیست.

 

نسخه آزمایشی: اغلب شرکت‌های تولید کننده نرم افزار، نسخه آزمایشی یا Trial Version را در وبسایت خود منتشر میکنند، بطور واضح‌تر در این نسخه‌ همه قابلیت‌های نرم افزار موجود هستند و به شما امکان استفاده از همه بخش ها را در مدت زمان مشخصی داده می‌شود، این نسخه قابل کرک کردن است.

 

انواع قفل‌های نرم افزار:

قفل‌های نرم افزاری: بطور کلی قفل نرم افزاری می‌تواند از چند لایه و بخش تشکیل شود و روی کدهای یک نرم افزار برای ایجاد محدودیت و جلوگیری از تکثیر غیرقانونی پیاده سازی شده باشد، از مهمترین آنها میتوان به ابهام سازی کدها، محدودیت لایسنس، محدودیت زمانی، محدودیت تعداد کاربر، محدودیت در اجرای یک نرم افزار و … اشاره کرد.

 

قفل‌های سخت افزاری: قفل سخت افزاری یا دانگل، قطعه‌ الکترونیکی است که امکان ذخیره سازی لایسنس نرم افزار در حافظه خود را میدهد و نرم افزار تنها در صورت اتصال دانگل به کامپیوتر قادر به اجرا خواهد بود، از مزیت دانگل قابل حمل بودن آن است.

 

انواع محدودیت‌های نرم افزار:

علاوه بر روش‌ها و مکانیزم‌های حفاظتی که بالاتر به آنها اشاره کردیم، تولیدکنندگان نرم افزار برای مدیریت فروش و کسب درامد بیشتر، محدودیت‌های متنوعی را در نرم افزار خود تعبیه می‌کنند، تا کاربران برای دسترسی کامل به قابلیت های نرم افزار حاضر به پرداخت هزینه تعریف شده باشند. رایج‌ترین محدودیت‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

 

محدودیت لایسنس: برای اجرای نرم افزار نیاز به یک سند الکترونیکی بنام لایسنس است که توسط شرکت سازنده تولید و برای کاربر ارسال می‌شود، در صورت فقدان یا معتبر نبودن آن، نرم افزار قادر به اجرا شدن نیست و پیغام‌هایی مانند No License یا Invalid License نمایش داده خواهد شد.

 

محدودیت زمانی: برخی از نرم افزارها دارای لایسنس با مدت زمان مشخص و دوره ای هستند و پس از منقضی شدن آن باید اقدام به تمدید آن کنید، یا در نسخه‌ آزمایشی نرم افزار امکان کار کردن کاربر با نرم افزار در مدت زمان 30 روز داده می‌شود و پس از آن بایستی نرم افزار خریداری شود.

 

محدودیت کاربر: لایسنس بعضی از نرم افزارها تنها قابل استفاده برای 1 دستگاه میباشند و برای استفاده در دستگاه‌های بیشتر نیازمند پرداخت هزینه و خرید لایسنس جدید است.

 

محدودیت در قابلیت نرم افزار: برخی از قابلیت‌های ارائه شده نرم افزار در دسترس کاربر نیست و تنها با خرید لایسنس اورجینال و کامل امکان دسترسی به تمام بخش‌ها فراهم می‌شود.

کرک نرم افزار با چه روش هایی انجام می‌شود ؟

امروزه بسیاری از تولید کنندگان نرم افزار برای مقابله با کرکرها، از روش‌های گوناگونی برای محافظت از نرم افزارها استفاده می‌کنند تا احتمال شکسته شدن قفل نرم افزار را تا جای ممکن به حداقل برسانند، اما کرکرها برای حذف محدودیت‌های یک نرم افزار از روش‌ها و تکنیک‌های خاص و متعددی استفاده میکنند، که در این بخش بصورت اجمالی به آنها اشاره خواهیم کرد.

 

در زمینه کرکینگ نرم افزار ما با انواع روش ها برای شکستن قفل نرم افزار روبرو هستیم، که عمدتا شامل موارد زیر میباشند:

کرک: به فایل تغییر یافته که قفل آن شکسته شده است کرک گفته می شود.

پچ: پچ یا پچر ابزاری است که تغییرات را برای شکستن قفل نرم افزار بصورت خودکار بروی نرم افزار اصلی اعمال میکند.

کیجن: کیجن حاصل فرایند استخراج الگوریتم و بخشی از کد نرم افزار است و از آن در جهت تولید کلید معتبر برای فعالسازی نرم افزار استفاده می شود.

لودر: لودر از نظر عملکرد شبیه به پچ است با این تفاوت که تمامی تغییرات در حافظه کامپیوتر ایجاد شده و فایل اصلی تغییری نمی کند.

 

اگر بدنبال نرم افزاری خاص هستید که کرک آن بصورت رایگان در اینترنت موجود نیست، پیشنهاد ما استفاده از خدمات تخصصی مجموعه ایران کرک و ثبت سفارش کرک نرم افزار میباشد.

متخصصین مجرب ما پس از دریافت درخواست کرک نرم افزار آن را بطور دقیق مورد بررسی قرار می‌دهند و بهترین راه حل را در سریعترین زمان به شما ارائه خواهند کرد.

تفاوت سفارش کرک نرم افزار با کرک رایگان چیست ؟

امروزه بسیاری از کرک نرم افزارها بصورت رایگان یا ارزان قیمت و در اکثر وبسایت ها که بسیاری از آنها نامعتبرند در دسترس هستند اما در کنار آن آسیب هایی نیز وجود دارد، برخی از کرک های ارائه شده با هدف آلوده کردن سیستم کاربران عرضه می شوند و ممکن است از راه دور کنترل سیستم شما را در اختیار بگیرند یا اطلاعات مهم و شخصی شما را سرقت یا آلوده کنند. در برخی از این موارد ممکن است اطلاعات شما برای همیشه از دست برود.

 

همچنین در برخی موارد کرک نرم افزارهای رایگان ممکن است عملکرد ناقصی داشته باشند و تمامی امکانات ارائه شده در نرم افزار را در اختیار کاربر قرار ندهند، و بدلیل در دسترس نبودن کرکر و عدم پشتیبانی فنی برای رفع مشکلات، استفاده از کرک نرم افزار رایگان را بی فایده کند.

 

در صورتی که نیاز به کرک هر نوع نرم افزاری دارید و کرک آن در اینترنت موجود نیست یا کرک های رایگان ناقص هستند توصیه ما استفاده از خدمات تخصصی مجموعه ایران کرک است.

سفارش کرک نرم افزار به وبسایت معتبر که خدمات تخصصی کرک نرم افزار به شما ارائه میکند این امکان را به شما خواهد داد تا در کنار سلامت کرک نرم افزار و کامل بودن آن و محافظت از اطلاعات خود از پشتیبانی سریع و شایسته بهرمند شوید.

 

“این نکته را توجه داشته باشید که برای دریافت خدمات تخصصی و سفارش کرک نرم افزار، به این دلیل که مختص شما انجام می‌شود باید حاضر باشید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.”

مزایای استفاده از خدمات سفارش کرک نرم افزار چیست ؟

استفاده نامحدود از نرم افزارها: بدلیل تحریم‌های موجود و عدم ارائه خدمات به کشور ایران، افراد و شرکت‌های ایرانی قادر به خرید و استفاده از نرم افزارهای تخصصی، صنعتی و مهندسی خارجی نیستند، در چنین شرایطی شما می‌توانید با مجموعه ایران کرک جهت دریافت خدمات کرک نرم افزار در تماس باشید و درخواست کرک نرم افزار خود را با ما مطرح کنید.

 

عدم نیاز به پرداخت دلاری: یکی از مشکلات موجود برای کاربران و شرکت‌های ایرانی هزینه بالای لایسنس اورجینال نرم افزارها میباشد. بدلیل مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی ایران و نوسانات ارزی، هزینه تمام شده این لایسنس‌ها بطور مدام در حال افزایش است. با ثبت درخواست کرک نرم افزار در مجموعه ایران کرک و دریافت نسخه کرک شده نرم افزار دیگر نیازی به پرداخت دلاری برای خرید لایسنس نخواهید داشت. این موضوع موجب کاهش هزینه افراد و شرکت‌ها خواهد شد.

 

دسترسی مقرون به صرفه: نرم افزارهای تخصصی معمولا گران قیمت هستند و تهیه آنها برای اکثر افراد و شرکت‌ها امکان پذیر نیست، در چنین شرایطی سفارش کرک نرم افزار این مشکل را مرتفع کرده و دسترسی افراد و شرکت‌ها را به نرم افزار مورد نیاز با قیمتی منصفانه و مقرون به صرفه تسهیل می‌کند.

نحوی ثبت سفارش کرک نرم افزار چگونه است ؟

برای ثبت درخواست کرک نرم افزار میتوانید از طریق فرم ثبت سفارش مشخصات کامل نرم افزار، لینک دانلود، لیست محدودیت ها را همراه با مشخصات و راه های ارتباطی خودتان ثبت کنید.

سپس از طریق آیدی تلگرام ایران کرک با ما در تماس باشید، پس از بررسی سفارش ثبت شده توضیحات لازم در خصوص مراحل بعدی به شما داده می‌شود.

برای مشاهده شرایط و قوانین سفارش کرک نرم افزار اینجا کلیک کنید.

بررسی درخواست کرک نرم افزار چقدر زمان میبرد ؟

بررسی درخواست کرک نرم افزار بطور معمول بین 1 الی 2 روز کاری زمان میبرد و در این مدت پروسه امکانسنجی توسط ایران کرک انجام میشود.

سپس شرایط، هزینه و مدت زمان مورد نیاز برای انجام سفارش کرک نرم افزار به شما اعلام میگردد.

توجه داشته باشید هر نرم افزار دارای قفل منحصر به فردی است به همین دلیل شرایط بررسی کرک هر نرم افزار با یکدیگر متفاوت است.

همچنین لازم به ذکر است که ایران کرک تمامی سفارشات را در سریعترین زمان و با بهترین کیفیت بدست مشتریان گرامی می‌رساند.

محاسبه قیمت سفارش کرک نرم افزار چگونه انجام میشود ؟

ایران کرک همواره تلاش دارد خدمات سفارش کرک نرم افزار را با قیمتی مناسب و بهترین کیفیت ارائه کند.

توجه داشته باشید هر نرم افزار دارای قفل منحصر به فردی است به همین دلیل هزینه کرک کردن هر نرم افزار با یکدیگر متفاوت است.

 

روش محاسبه قیمت کرک نرم افزار سفارشی در ایران کرک به شرح زیر است:

  1. نوع نرم افزار
  2. نوع قفل (نرم افزاری یا سخت افزاری)
  3. نوع کرک (کیجن، کرک، سریال و …)
  4. نوع سفارش (نامحدود سیستم یا تک کاربره)

همچنین میتوانید درخواست کرک نرم افزار خود را از طریق تلگرام ایران کرک مطرح کنید، در صورت موجود بودن کرک نرم افزار مورد نظر شما در آرشیو ایران کرک هزینه آن مناسب‌تر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کرک نرم افزار‌های موجود در آرشیو یا خدمات سفارش کرک نرم افزار می‌توانید از طریق “فرم ثبت سفارش” یا “آیدی تلگرام” با ما ارتباط باشید.

کرک نرم افزار ضمانت کارکرد و پشتیبانی دارد ؟

بله، تمامی سفارشات انجام شده توسط ایران کرک از جمله سفارش کرک نرم افزار ضمانت کارکرد و 30 روز مهلت تست و همچنین گارانتی بازگشت وجه دارند.

ایران کرک پیش از ارسال هر کرک نرم افزار، انواع تست ها را بروی فایل کرک نهایی انجام میدهد و همچنین شرایط تست نرم افزار را پیش از تحویل برای مشتری گرامی فراهم می‌کند.

مزیت استفاده از خدمات ایران کرک

تیم مجرب و با سابقه بالا:

تیم فنی ایران کرک با بیش از 20 سال سابقه در این زمینه آماده ارائه انواع خدمات مهندسی معکوس نرم افزار به شما هموطنان عزیز است.

 

ارائه خدمات در سریعترین زمان:

تمامی سفارشات دریافت شده توسط مجموعه ایران کرک در سریعترین زمان آماده و تحویل مشتریان گرامی می‌شود.

 

بهترین قیمت در سراسر کشور:

ایران کرک همواره در تلاش است خدمات خود را با قیمتی مناسب و بهترین کیفیت در اختیار شما هموطنان گرامی قرار دهد.

 

ثبت سفارش سریع و آسان:

ثبت سفارش در ایران کرک به آسانی و از طریق فرم ثبت سفارش کرک نرم افزار یا آیدی تلگرام صورت می‌گیرد.

 

پشتیبانی سریع کارشناسان:

کارشناسان مجموعه ایران کرک در سریعترین زمان آماده پاسخگویی به سوالات شما از طریق تلفن، تلگرام و ایمیل هستند.

 

دارای مهلت تست 30 روزه و ضمانت بازگشت وجه:

تمامی سفارشات در ایران کرک از جمله کرک سفارشی و تولید نرم افزار و ابزار و … شامل مهلت تست 30 روزه و ضمانت بازگشت وجه می‌باشد.

برای ثبت سفارش کرک نرم افزار با استفاده از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید

فرم ثبت سفارش

تلفن

تلگرام